meggiedegroot.reismee.nl

On my way

Lieve allemaal,

Terwijl ik dit schrijf zit ik aan een tafeltje op het vliegveld van Dubai. Hier is het al 8 uur 's ochtends, terwijl mijn laptop aangeeft dat het in Nederland pas 5 uur 's nachts is. Mijn volgende vlucht vertrekt over twee uur en zo wordt de tijd tussen de vlucht van Düsseldorf naar Dubai (6 uurtjes) en de vlucht van Dubai naar Auckland (16 uur) nog nuttig besteed.

Gisteren begon het grote avontuur:

Ik zei dag tegen ons huis en dorp:

en geloof het of niet, zelf het weer was het niet eens met mijn vertrek. Toen ik eenmaal buiten stond begon het natuurlijk net te regen (wat opzich niet zo moeilijk is in Nederland).

Eenmaal op Düsseldorf aangekomen was er nergens een mooi bordje 'Welcome to Düsseldorf Airport' o.i.d. te vinden, daarom als compromis maar een foto van de vliegtuigmaatschappij (waarop ook het vliegveld genoemd staat):

Afscheid nemen van mijn ouders en zusje viel me toch wel zwaar, maar na elkaar nog een paar keer extra stevig omhelsd te hebben stond ik dan toch voor de gate en kon ik door de security. Ook daar heb ik nog een aantal keer achterom gekeken en gezwaaid totdat ik ze niet meer kon zien.

Aangezien we eerst nog met z'n vieren wat gegeten hadden op het vliegveld hoefde ik helemaal niet zo lang meer te wachten. Toen ik aankwam bij de gate stond zelf het vliegtuig al op ons te wachten:

Ik had al gezegd dat ik op het vliegveld zat, geloof ik... Bij deze het bewijs (met mijn geweldige ochtendhoofd):

Op weg naar Auckland en deze drie schatjes (+hun hond)

Liefs!


Reacties

Reacties

Cora Tiedemann

Meggie, wij wensen je heel veel plezier in dit prachtige land. Wat een feestje om daar bijna een jaar naar toe te gaan. Wij hebben nu alweer heimwee en gaan je dus gezellig volgen?

Francien van Zutphen

Heel veel plezier en geniet van alle mooie momenten.
Liefs Arno - Francien en Luna en een dikke knuffel

Marianne

Dat afscheid was wel even slikken inderdaad. Hoewel we het fantastisch vinden dat je dit allemaal doet en we je a great time wensen, was het daar op het vliegveld toch wel heel erg echt dat het heel erg lang gaat zijn. Blij dat we je op allerlei manieren kunnen volgen.

Go for it!!
dikke kus

Willeke

Leuk zo met je mee te reizen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active