meggiedegroot.reismee.nl

MATCH!!

Hoi allemaal,

Zo snel alweer een nieuw verhaal?? Jazeker, want ik heb mijn match gevonden !!!

Na afgelopen woensdag ging het erg snel... Ik had binnen no time reactie op de verstuurde mailtjes met extra vragen en ik was erg blij met de super lange antwoorden. Ik heb ook nog geskyped en gemaild met de huidige/voorgaande au pair van het eerste gezin. Aangezien het tweede gezien nog niet eerder een au pair gehad heeft, kon dat bij hen helaas niet.

Nadat ik de mailtjes eens goed heb gelezen, vraag ik mijn ouders om een frisse blik en wat raad. Na ons gesprek, wat getwijfel en een extra nachtje slaap, stuur ik vrijdagochtend de verlossende mailtjes. De mail naar het gezin dat ik gekozen heb, is binnen 5 minuten verstuurd en was niet zo moeilijk om op te stellen. Het gezin zelf is super enthousiast en de eerste reactie (die ik nog geen 30 min later krijg) bestaat uit een mailtje met 3x YAY! Daarna volgt wat heen-en-weer gemail en op maandagochtend zie ik het contract in mijn mailbox verschijnen. Het mailtje naar het andere gezin neemt wat meer tijd in beslag. Ik wil perse goed uitleggen waarom ik niet voor hen heb gekozen en mijn argumenten onderbouwen. Ook van hen krijg ik binnen 30 min een reactie en hieruit blijkt dat zij het erg jammer vinden. Ik hoop dat ze een andere au pair vinden die net zo aan hun wensen voldoet.

De grootste stap is gezet... Nu ga ik op zoek naar het voordeligste vliegticket en ga ik mijn visum aanvragen.


Liefs!

Reacties

Reacties

Marianne

Tja Meggie. Dat was een lastige keus. Maar je hebt het op jouw manier gedaan: goede argumenten vinden, delen met anderen en gedegen je antwoord bedenken.
Nu wordt het voor ons ook wel erg echt, jouw reis naar Nieuw Zeeland. Nog even en dan kunnen wij ons bezoekje aan jou gaan plannen. Voor ons ook een hele goede reden om zo'n verre reis te maken. Dank ;-)
xxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active