meggiedegroot.reismee.nl

Term 3

Lieve allemaal,

Ondertussen is term 3 alweer een week onderweg en hebben de kids over 8 weken weer twee weken vakantie. Na die twee weken zit mijn tijd bij het gezin er op. Afgelopen dinsdag is de jongste 4 jaar geworden en ze was helemaal blij met alle cadeautjes die ze heeft gekregen. 's Avonds is het gezin uit eten geweest en toen ze terug kwamen hebben we allemaal een stukje taart op. Morgen is haar verjaardagsfeestje en daarvoor ben ik ook uitgenodigd. Over 2 weken ga ik naar een rugby game Nieuw-Zeeland tegen Australië en als we geluk hebben kunnen we ook nog de twee vrouwenteams tegen elkaar zien spelen. Zoals je ziet even iets minder weekendtrips, maar m'n weekenden zijn er niet minder druk/gezellig om.

Om toch maar even terug te komen op mijn vorige blog en mijn wanhopige kreet om succeswensen... dat was eigenlijk nergens voor nodig. Het ging eigenlijk super goed ! Uiteraard kwam het wel eens tot ruzie tussen broer en zus, maar het liep niet uit de hand. Aangezien ik had verwacht dat we elke dag wel een activiteit buitenshuis zouden moeten ondernemen, was ik heel verbaasd toen dit 3 van de (uiteindelijk) 5 dagen niet nodig bleek te zijn. Een dag hadden we gepland iets te gaan doen, maar toen we uiteindelijk onze activiteit binnenshuis hadden afgerond, hadden we niet meer genoeg tijd voordat we de jongste van preschool moesten halen.
Toen ik na het weekend aan de kids vroeg of ze het naar hun zin hadden gehad, waren de meningen een beetje verdeeld. Ze hadden het naar hun zin gehad en de activiteiten waren leuk, maar ze vonden toch ook wel dat ik strenger was dan anders . Wat naar mijn idee eigenlijk niet helemaal klopt, omdat ondanks dat ik 100x hebben moeten waarschuwen nooit echt heb hoeven ingrijpen.

Ondertussen krijgen de plannen met mama ook steeds verder vorm. Na lang overwegen hebben we een camper gekozen en gisteren hebben we nog een binnenlandse vlucht en een hotel geboekt. Naar ons idee hadden we alle regeldingen gedaan, maar ik bedenk me net dat we ook nog een ferry moeten boeken voor de overtocht van het zuidereiland naar het noordereiland .

Zojuist heb ik ook contact gehad met de broer van een vriend van een kennis (om het maar makkelijk te houden) en hij gaat wat voor me rond bellen om te kijken of er horse farms in de omgeving zijn waar ik zou kunnen werken. Mocht dat uiteindelijk niks worden dan heb ik altijd nog de andere bedrijven achter de hand die ik al eerder heb opgezocht. Met een aantal daarvan heb ik inmiddels ook contact gehad en de meeste zien me graag komen .

Liefs!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active