meggiedegroot.reismee.nl

Vaarwel

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik mijn laatste werkuren gehad als au pair. Gisteren heb ik afscheid genomen van de ouders en twee oudste kids. Zij hadden een skitripje gepland ter ere van de jongen zijn verjaardag. Als dank voor al mijn hulp/werk heb ik een heel mooi wikkelarmbandje gekregen, waarbij iedere wikkel staat voor een van de kids .

Vanochtend heb ik de jongste voor de laatste keer naar preschool gebracht. Daarna kon het daadwerkelijke inpakken beginnen (je moet weten dat ik al ongeveer 1.5 week zeg laat ik eens beginnen en iedere keer stel ik het weer uit). Gelukkig was ik net op tijd klaar om mijn pakket vandaag al op de post te doen. Helaas is het ongeveer 1,5x zo duur om het vanuit Nieuw-Zeeland naar Nederland te sturen dan andersom en willen ze veel specifieker weten wat je op stuurt . Hopen dat de douane niks verdachts vindt en alles goed komt! Gelukkig kunnen ze me thuis laten weten of m'n pakketje is aangekomen .

Morgen moet ik alle laatste dingetjes regelen (overige bagage zo verdelen dat het ong in de buurt van 2x 20 kg komt voor de bus, oud elektrisch apperatuur wegbrengen, cadeautje voor m'n hostparentskopen en een brief schrijven), afspreken met de nieuwe au pair om haar het een en ander te vertellen en afspreken met vrienden om afscheid te nemen. En dan moet ik ook nog rekening houden met een open home die gepland staat om 11.00, omdat het huis nog niet verkocht is .

Zondag vertrekt mijn bus om 7.30 voor het volgende deel van mijn avontuur. Ik ga 6 weken op een endurance bedrijf met paarden werken. Ik kijk er echt ontzettend naar uit en heb enorm veel zin om weer op het paard te zitten. Als alles goed gaat en ik voldoe aan de eisen heb ik zelfs de gelegenheid om mee te doen aan een aantal van de endurance wedstrijden (minimaal 40 km per dag rijden door open terein in een tijdsbestek van 4 uur) .

Ik laat snel horen hoe het werken op de ranch me bevalt!

Liefs, Meggie



Reacties

Reacties

Petra

Heeel Veel plezier Meggie. Maak ook van je volgende avontuur mooie herinneringen!! Geniet! X

Willeke

Heel veel plezier met Nieuw Zeeland Part (of paard in dit geval) two.
Geniet ervan, weer mooie uitdagingen en ervaringen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active